۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی:

حفظ انقلاب به معنای تمسک به آرمان عدالت و فساد ستیزی است

حفظ انقلاب به معنای تمسک به آرمان عدالت و فساد ستیزی است

بیرجند-رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: حفظ انقلاب به معنای تمسک به آرمان عدالت، فساد ستیزی و مقابله با مستکبران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی اظهار کرد: لازم است به نمایندگی از همکارانم از زحمات حمید ملانوری در مدت خدمت در خراسان جنوبی تشکر کنم و ایشان را فرزند انقلاب می‌دانیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه راه اندازی ستاد توسعه خاوران یکی از اقدامات مهم در یک سال گذشته است، ادامه داد: توسعه اقتصادی تنها با همگرایی رخ می‌دهد.

نصیرایی با بیان اینکه حفظ نظام تنها حفظ یک ساختار سیاسی نیست، افزود: حفظ نظام به معنای حفظ اهداف و آرمان‌هایی چون عدالت، فساد ستیزی و مقابله با مستکبرین است.

وی با بیان اینکه حفظ و تقویت نظام بزرگترین معروف و تضعیف آن یک منکر بزرگ است، گفت: با توجه به شناختی که از استاندار جدید، «جواد قناعت» داریم، ایشان شخصیتی خوش فکر، بی حاشیه و مستحکم در برابر آرمان هاست که با همه ظرفیت‌ها می‌توانند کار کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه در خدمت به مردم و رفع موانع و مشکلات در کنار دولت هستیم، اظهار کرد: با اختلاف و چند دستگی نمی‌توان از موانع گذشت و خوشبختانه امروز در کشور بین قوای سه گانه وحدت خوبی حاکم است.

نصیرایی یادآور شد: امیدواریم با همت همه، بتوانیم آنچه لایق مردم عالم پرور خراسان جنوبی است انجام دهیم.

کد خبر 5363694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha